Głównej zawartości

Szanowni Państwo
Działając zgodnie z rekomendacjami Ministra Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego oraz kierując się troską o bezpieczeństwo klientów i naszych pracowników informujemy, że od dnia 12.03.2020r wszystkie kwestie związane z zarządzaniem wspólnotami będą załatwiane wyłącznie telefonicznie:

centrala 89 526 66 58, 89 526 65 10,

bezpośrednie telefony komórkowe:
Dział księgowości 605 229 271,
Dział techniczny i eksploatacji 605 229 272, 509 065 534,
Dział windykacji, kasa 509 252 585,
lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Siedziba ZBKI Spółka z o.o przy ul. Zamenhofa 16 jest zamknięta dla stron. Zebrania Wspólnot Mieszkaniowych ustalone w terminie od 16.03.2020r zostają przeniesione na późniejsze terminy, o których będziemy informować na bieżąco.


Oferta

Oferujemy Państwu współpracę oraz skorzystanie z naszej oferty w zakresie ZARZĄDZANIA i ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

OFERTA ADMINISTROWANIA, CZYLI:

  • dopełnienie wszelkich czynności rejestracyjnych Wspólnoty Mieszkaniowej
  • prowadzenie korespondencji w imieniu Wspólnoty
  • realizacja uchwał Zarządu Wspólnoty i zgromadzenia właścicieli
  • gromadzenie ofert i negocjacje umów na dostawy mediów (energii elektrycznej i cieplnej, wody, dostaw gazu, odprowadzania ścieków, wywozu śmieci i innych usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu)
  • prowadzenie księgowości (dokumentacji księgowej i rozliczeniowej, rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości pomiędzy właścicieli lokali mieszkalnych)
  • organizowanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego nieruchomości i okresowych przeglądów technicznych urządzeń będących na wyposażeniu obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i nadzór nad nimi
  • pomoc przy realizacji uprawnień gwarancyjnych
  • prowadzenie - w uzgodnieniu z Zarządem - polityki remontowej nieruchomości
  • skuteczna windykacja należności od dłużników


OFERTA ZARZĄDZANIA, CZYLI:

  • profesjonalna obsługa prawna
  • obsługa techniczna nieruchomości (wybieranie wykonawców robót remontowych w oparciu o przyjęte procedury)
  • sprawdzenie prawidłowości stanu technicznego i prawnego nieruchomości, weryfikacja umów z dostawcami
  • zapewnienie obowiązkowych kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości zgodnie z prawem budowlanym
  • prowadzenie oraz nadzór remontów z udziałem inspektorów z uprawnieniami budowlanymi
  • prowadzenie dokumentacji księgowej i rozliczeniowej
  • zapewnienie dostaw mediów
  • prowadzenie książki obiektu oraz dokumentacji technicznej zgodnie z wymogami prawa
  • organizacja bieżącej konserwacji i drobnych napraw elementów nieruchomości
  • zapewnienie ubezpieczenia budynku, opłacenie podatków i innych opłat publicznoprawnych.
  • reprezentacja Wspólnoty przed sądem, urzędami i instytucjami publicznymi na podstawie udzielonych pełnomocnictw
  • kontakt ze służbami miejskimi i porządkowymi


Zachęcamy również do skorzystania z naszej metodologii ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI KOMERCYJNYMI

OFERUJEMY:

  • analizę rynku lokalnego
  • zarządzanie finansami
  • obsługę marketingową
  • prowadzenie efektywnej polityki remontowej
  • zarządzanie obiektem, w tym zapewnienie obsługi technicznej nieruchomości, prowadzenie książki obiektu budowlanego i dokumentacji technicznej
  • zarządzanie umowami najmu
  • komercjalizację nieruchomości
  • rewitalizację nieruchomości
  • raportowanie zgodnie z ustaloną procedurą
  • oraz doradztwo


100% GWARANCJI NAJLEPSZEJ CENY NA RYNKU ZA m2.
ZAPRASZAMY PO SZCZEGÓŁY!


CO WIĘCEJ:
Wiemy, że osoby starsze nie zawsze są przekonane do bezpieczeństwa w Sieci.
Specjalnie dla nich działa u nas kasa, gdzie wszyscy mogą pewnie i w życzliwej atmosferze opłacić rachunki.

W OCZEKIWANIU NA PAŃSTWA PYTANIA,
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO KONTAKTU.